Pozycjonowanie Kraków – jak wygląda i na co zwracać uwagę?

Działania optymalizacji SEO, chociaż mają ustalony kanon, różnią się w zależności od potrzeb oraz lokalizacji. W przypadku takich dużych miast jak Kraków jest to nieco trudniejsze zadanie, z uwagi na zwiększoną konkurencję. Dowiedz się, dlaczego potrzebujesz SEO. Pozycjonuj firmę z Krakowa i ciesz się rosnącymi zyskami.

O co chodzi w SEO?

Search Engine Optimization to działania polegające na nawiązaniu nici komunikacji z przeglądarką, tak aby poprawić widoczność swojej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Celem jest zdobycie wysokiej pozycji rankingowej, abyśmy byli jak najbardziej widoczni dla potencjalnych odbiorców.

 

Pozycjonowanie po krakowsku sięga do lokalności. Zadania i cele są te same, jednak zmienia się grupa klientów. Są oni znacznie bardziej sprecyzowani, a my musimy poznać ich intencje i potrzeby. Dodatkowo powinniśmy wziąć pod uwagę studentów, przyjezdnych, turystów. To nie lada wyzwanie!

Dlaczego warto zwrócić uwagę na lokalne SEO? Pozycjonowanie Kraków bez tajemnic!

Jeśli wciąż nie czujesz się przekonany do przeniesienia biznesu w świat wirtualny, oto kilka faktów, które Cię do tego zachęcą.

 

  • 80% wyszukiwań lokalnych jest konwertowalnych, czyli kończy się zakupami w sklepie stacjonarnym.
  • Prawie 50% zapytań z całego internetu dotyczy lokalnych firm i sklepów.
  • Połowa klientów odwiedza sklep w ciągu jednego dnia od wyszukiwania.
  • Coraz więcej osób korzysta z opcji wyszukiwań „blisko mnie” – warto więc stać się widocznym. 
  • Dodatkowo 1 na 3 osoby poszukuje informacji w sieci, zanim wybierze się w dane miejsce.

Jak wygląda proces optymalizacji? Najważniejsze elementy

SEO składa się z dwóch filarów: działań on-page (w technicznej strukturze strony) i off-page (poza nią, wspierających promocję). Aby uzyskać najlepsze efekty, musisz sięgnąć do obu. Zwróć więc szczególną uwagę na:

SEO on-page

  1. słowa kluczowe,
  2. meta tagi,
  3. nagłówki,
  4. adres URL,
  5. układ i interfejs strony,
  6. treść,
  7. multimedia,
  8. linkowanie wewnętrzne,
  9. prędkość ładowania się witryny,
  10. mobilność i responsywność.

SEO off-page

  1. link building (atrybuty linków, znaczniki, pochodzenie, jakość),
  2. media społecznościowe,
  3. blogosferę,
  4. wirtualną wizytówkę Google My Business i NAP,
  5. reklamy PPC, artykuły sponsorowane, landing page.

 

Dodatkowo pozycjonuj firmę z Krakowa za pomocą wydarzeń sezonowych oraz zadbaj o słowa i treści wykorzystujące regionalizmy. Odbiorcy poczują, że oferujesz im spersonalizowane usługi. Dziś konsumenci wymagają znacznie więcej, pamiętaj o tym.

Podsumowanie 

Pozycjonowanie strony w Krakowie może być skomplikowane i długotrwałe, jeśli więc chciałbyś przeznaczyć ten czas na inne zadania, warto skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji SEO. Mimo wszystko musisz mieć świadomość, że posiadanie samej strony to za mało – trzeba ją wyróżnić z tłumu!

Related Posts

Pozycjonowanie Włocławek – co wpływa na naszą widoczność?

Słysząc na lewo i na prawo, jak trudnym jest pozycjonowanie, jak nieosiągalne są pierwsze pozycje, możemy się z miejsca zniechęcić. Miejsce w rankingu SERP zależy od wielu…

Na jakie elementy należy zwrócić uwagę zanim zaczniemy pozycjonowanie lokalne?

Zdobycie wysokiej pozycji rankingowej w organicznych wynikach wyszukiwania to niezwykle długotrwały proces. Zależny jest od wielu czynników, tak więc koniecznie należy być na bieżąco z kolejnymi aktualizacjami…