Jak remarketing wpływa na pozycjonowanie Kraków?

Remarketing to popularna technika pozwalająca na ponowne dotarcie do klientów, którzy już kiedyś dokonali interakcji z naszą stroną, jednak nie podjęli żadnych działań. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, koniecznie odwiedź stronę: https://adsright.pl/remarketing/.

 

Jeśli jednak zależy Ci na pozyskanie kolejnych klientów, zastanów się nad pozycjonowaniem. Pozwoli Ci ono poszerzyć grono swoich odbiorców dzięki uzyskaniu wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.

 

Które działania lepiej wybrać? Czym jest pozycjonowanie? Sprawdź!

O co chodzi w SEO?

Search Engine Optimization to działania polegające na nawiązaniu nici komunikacji z przeglądarką, tak aby poprawić widoczność swojej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Celem jest zdobycie wysokiej pozycji rankingowej, abyśmy byli jak najbardziej widoczni dla potencjalnych odbiorców.

 

Pozycjonowanie po krakowsku sięga do lokalności. Zadania i cele są te same, jednak zmienia się grupa klientów. Są oni znacznie bardziej sprecyzowani, a my musimy poznać ich intencje i potrzeby. Dodatkowo powinniśmy wziąć pod uwagę studentów, przyjezdnych, turystów. To nie lada wyzwanie!

Dlaczego warto zwrócić uwagę na lokalne SEO? Pozycjonowanie Kraków bez tajemnic!

Jeśli wciąż nie czujesz się przekonany do przeniesienia biznesu w świat wirtualny, oto kilka faktów, które Cię do tego zachęcą.

 

  • 80% wyszukiwań lokalnych jest konwertowalnych, czyli kończy się zakupami w sklepie stacjonarnym.
  • Prawie 50% zapytań z całego internetu dotyczy lokalnych firm i sklepów.
  • Połowa klientów odwiedza sklep w ciągu jednego dnia od wyszukiwania.
  • Coraz więcej osób korzysta z opcji wyszukiwań „blisko mnie” – warto więc stać się widocznym. 
  • Dodatkowo 1 na 3 osoby poszukuje informacji w sieci, zanim wybierze się w dane miejsce.

Jak wygląda proces optymalizacji? Najważniejsze elementy

SEO składa się z dwóch filarów: działań on-page (w technicznej strukturze strony) i off-page (poza nią, wspierających promocję). Aby uzyskać najlepsze efekty, musisz sięgnąć do obu. Zwróć więc szczególną uwagę na:

SEO on-page

  1. słowa kluczowe,
  2. meta tagi,
  3. nagłówki,
  4. adres URL,
  5. układ i interfejs strony,
  6. treść,
  7. multimedia,
  8. linkowanie wewnętrzne,
  9. prędkość ładowania się witryny,
  10. mobilność i responsywność.

SEO off-page

  1. link building (atrybuty linków, znaczniki, pochodzenie, jakość),
  2. media społecznościowe,
  3. blogosferę,
  4. wirtualną wizytówkę Google My Business i NAP,
  5. reklamy PPC, artykuły sponsorowane, landing page.

 

Dodatkowo pozycjonuj firmę z Krakowa za pomocą wydarzeń sezonowych oraz zadbaj o słowa i treści wykorzystujące regionalizmy. Odbiorcy poczują, że oferujesz im spersonalizowane usługi. Dziś konsumenci wymagają znacznie więcej, pamiętaj o tym.

Pozycjonowanie a remarketing

Pozycjonowanie jest więc działaniem na szerszą skalę. Pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i przynosi długotrwałe efekty. Jednak warto poszerzyć swoją strategię o remarketing, aby użytkownicy nie tylko odwiedzili Twoją stronę, lecz również dokonali konwersji – za jego pomocą kieruje się bowiem przekaz do bardziej sprecyzowanej grupy odbiorców.

 

Zastanów się więc, czego potrzebuję Twoja firma i zainwestuj w odpowiednie działania, aby odnieść sukces online!